Ula'da 7,6 Milyon TL'lik Yatırımla İçme Suyu Depoları yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Ula'nın Yeşilçam, Ataköy ve Esentepe mahallelerinde eskiyen su depoları modern betonarme yapılarla yenilendi. Kayıp-kaçakların önüne geçilen projede, toplam 450 m³ kapasiteli içme suyu deposu hizmete alındı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) tarafından Ula ilçesine bağlı Yeşilçam, Ataköy ve Esentepe mahallelerinde başlatılan içme suyu deposu yenileme çalışmaları tamamlandı.
7 milyon 600 bin TL’lik yatırımla 18 adet modüler betonarme içme suyu deposu hizmete alındı. Eskiyen, kaçaklara neden olan yapılar yerine modern ve sızdırmaz betonarme yapılarla mahalleler artık kesintisiz suya kavuştu.
Bakmadan Geçme
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor