• Haberler
  • Asayiş
  • Terminalde unutulan çantadan servet çıktı: Yarım kilo altın bulundu

Terminalde unutulan çantadan servet çıktı: Yarım kilo altın bulundu

Şehirlerarası otobüs terminalinde unutulan çantadan yaklaşık yarım kilo altın çıktı. Dalgınlık sonucu çantasını terminalde unutan kadın, polis ekiplerinin dikkati sayesinde büyük bir mağduriyet yaşamaktan kurtuldu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!