Terminalde unutulan çantadan servet çıktı: Yarım kilo altın bulundu
Şehirlerarası otobüs terminalinde unutulan çantadan yaklaşık yarım kilo altın çıktı. Dalgınlık sonucu çantasını terminalde unutan kadın, polis ekiplerinin dikkati sayesinde büyük bir mağduriyet yaşamaktan kurtuldu.
Bakmadan Geçme
Muğla’da LGS Günü Nüfus Müdürlükleri Açık Olacak
Fethiye Çarşı Caddesi’nde motosiklet denetimi: Ehliyet ve evrak sorgusu yapıldı
Film müzikleri Telmessos’ta yankılanacak: Fethiye’de sanat dolu gece
Fethiye’de kadın dayanışmasına yeni adım: ‘Nadir Kadınlar Kulübü’
Fethiye’de emeklilerin ve vatandaşların buluşma noktası: Bahriye Üçok Halk Evi
Muğla'da Aziz Yıldırım için lokma döküldü