Terminalde unutulan çantadan servet çıktı: Yarım kilo altın bulundu
Şehirlerarası otobüs terminalinde unutulan çantadan yaklaşık yarım kilo altın çıktı. Dalgınlık sonucu çantasını terminalde unutan kadın, polis ekiplerinin dikkati sayesinde büyük bir mağduriyet yaşamaktan kurtuldu.
Terminal içerisinde rutin kontrol yapan İnegöl Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, bank üzerinde unutulan çantayı fark etti. Şüphe üzerine yapılan incelemede çanta içerisinde çok sayıda altın ve ziynet eşyası olduğu belirlendi.
Bunun üzerine ekipler terminaldeki güvenlik kameralarını incelemeye aldı. Yapılan çalışmalar sonucunda çantanın sahibinin Nesibe Ç. olduğu tespit edildi. Polis ekipleri tarafından ulaşılan kadın yeniden terminale çağrıldı.
Bakmadan Geçme
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı
Kırmızı bültenle aranıyordu Bodrum’da kıskıvrak yakalandı
Fethiye’ye Dev Çin Çıkarması
Fethiye Belediyesi’nden gassallık kursiyerlerine uygulamalı eğitim desteği
Fethiye Hava Durumu 24 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor