Taş değirmenler teknolojiye yenik düştü
Aydın'ın İncirliova ilçesine bağlı Akçeşme Mahallesi'nde bulunan asırlık taş değirmen, gelişen teknolojiye yenik düştü. 30 yıldır kullanılmayan taş değirmenin sıktığı zeytinyağlarının tadı hala unutulmadı.
Mahalle sakinlerinden Nazan Altuntaş'ın evinin önünde bulunan taş değirmen teknolojiye yenik düşse de özenle korunuyor. Altuntaş, taş değirmende elde edilen zeytinyağının tamamen doğal yöntemlerle üretildiğini belirtti. Bahçeden toplanan zeytinleri, eşek yardımı ile taş değirmende ezdikten sonra yağını sıktıklarını anlatan Altuntaş, "Bu değirmende yapılan zeytinyağı hem daha sağlıklı hem de çok daha lezzetli olurdu" dedi.
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı