Tahliye iddiasında sahte imza: Kadın gözyaşları içinde eşyalarıyla sokakta
Antalya'da iki çocuk annesi ve beyin anevrizması hastası F. Ateş, sahte imzayla tahliye edildiğini öne sürerek evinden icra yoluyla çıkarıldı. Eşyaları sokağa bırakılan kadın, geceyi dışarıda geçirmek zorunda kaldı.
“Geceyi eşyalarımın başında nöbet tutarak geçireceğim”
F. Ateş, devlet desteğiyle geçindiğini, sabit bir gelirinin olmadığını belirterek, "15 bin TL kira istesinler, veririm ama düzenli gelir olmadığı için kimse ev vermiyor. Şu an eşyalarım dışarıda. Sağ olsun komşularım çağırdı ama geceyi eşyalarımın başında nöbet tutarak geçirmeyi planlıyorum" şeklinde konuştu.
-
antalya evden tahliye
-
fatma ateş sokağa atıldı
-
hasta kadın evsiz kaldı
-
sahte imza tahliye
-
kira mağduru kadın
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor