Tahliye iddiasında sahte imza: Kadın gözyaşları içinde eşyalarıyla sokakta
Antalya'da iki çocuk annesi ve beyin anevrizması hastası F. Ateş, sahte imzayla tahliye edildiğini öne sürerek evinden icra yoluyla çıkarıldı. Eşyaları sokağa bırakılan kadın, geceyi dışarıda geçirmek zorunda kaldı.
“Güneş doğmasın, çünkü o doğarsa ben de yanacağım”
İki çocuk annesi kadın, gözyaşları eşliğinde kızını memlekete gönderdiğini, 13 yaşındaki oğlunu ise durumu görmesin diye babaannesine gönderdiğini belirtti. Ateş, "Oğlum görse kendine yediremezdi, o yüzden ‘gelme' dedim. Ama eninde sonunda öğrenecek. Bu gece uyumayacağım. Bekleyeceğim. Gündüz olmasın, güneş doğmasın. Çünkü güneş doğarsa hem ben yanacağım hem de eşyalarım" dedi.
-
antalya evden tahliye
-
fatma ateş sokağa atıldı
-
hasta kadın evsiz kaldı
-
sahte imza tahliye
-
kira mağduru kadın
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor