Sürücüsü kalp krizi geçiren otomobil ağaca çarptı: 1 ölü
Manisa'nın Kula ilçesinde otomobil, sürücüsünün seyir halindeyken kalp krizi geçirmesi sonucu yoldan çıkarak ağaca çarptı. Hastaneye kaldırılan sürücü, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Kazayı gören vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine ambulans ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı sürücü olay yerinde yapılan ilk müdahalesinin ardından 112 acil servis ekipleri tarafından Kula Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastaneye kaldırılan sürücünün kalp krizi geçirmesi sonucu yaşama tutunamadığı öğrenildi. Öte yandan kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor