Sosyal Medyada Paylaşılan Görüntüler Üzerine Sürücülere Ceza Kesildi
Denizli'de trafik kurallarını ihlal ederek refüj üzerinden geçip, kavşağa bağlanan uyanık sürücülere toplamda 3 bin 972 TL ceza işlem uygulandı.
Denizli Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler uyanık sürücüler hakkında işlem yaptı. Sosyal medyada dolaşıma sokulan görüntülerde bir hafif ticari araç ve servis aracı araç trafiğini görünce uyanıklık yaparak önce bağlantı yoluna girdikleri, daha sonra ise refüj üzerinden kavşağa bağlandıkları görülüyor.
Bakmadan Geçme
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor