Sosyal Medyada Paylaşılan Görüntüler Üzerine Sürücülere Ceza Kesildi
Denizli'de trafik kurallarını ihlal ederek refüj üzerinden geçip, kavşağa bağlanan uyanık sürücülere toplamda 3 bin 972 TL ceza işlem uygulandı.
Sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) üzerinden uyanık sürücülerin araç plakalarını tespit etti. Yapılan incelemelerde 20 S 0106 ve 09 FY 900 plakalı araçların kural ihlali yaptığı belirlendi. Trafik ekipleri iki sürücüye de ayrı ayrı bin 986 TL ceza işlem uygulandı.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret