Sosyal medyada anlaştılar, yarışa çıkamadan yakalandılar
Yasadışı motosiklet yarışı yapmak isteyen 18 sürücüye jandarma operasyon düzenledi. Kaçan sürücüler yakalanarak 195 bin TL ceza kesildi, 2'si çalıntı toplam 18 motosiklet trafikten men edildi.
Sosyal Medya üzerinden mesajlaşarak birbirlerine meydan okuyan ve yarış yapmak için buluşan 18 motosiklet sürücüsü yarış yapacakları esnada jandarma ekiplerini görünce, motosikletlerini bırakıp kaçtı. Trafik Jandarması ve Asayiş ekiplerince yapılan takip sonucu kaçan sürücülere ulaşıldı. Yarış yapan sürücülere toplamda 195 bin TL Trafik idari para cezası uygulandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor