Seyir halindeki tur otobüsü yandı, 43 Polonyalı turist tahliye edildi
Antalya Havalimanı'ndan aldığı Polonyalı turistleri, Alanya'daki otellerine götürmek için yola çıkan tur otobüsü seyir halindeyken yandı. Korku içinde kaldıkları gözlenen turistler burunları bile kanamadan tahliye edilirken, olay yerine çağrılan otobüslerle konaklayacakları otellere götürüldüler.
“Bir çatırtı duydum, dumanlar yükseliyordu”
Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimi'ne bağlı Gündoğdu yerleşkesinde bulunan itfaiye ekibinin kısa sürede olay yerine gelerek yangına müdahale etmesi sonucunda, yangın kısa sürede söndürüldü. İtfaiye ekipleri yangını söndürdükten sonra soğutma çalışması yaptı.
-
antalya otobüs yangını
-
polonyalı turistler alanya
-
manavgat yolunda otobüs yandı
-
tur otobüsü yangın tahliye
-
yunus bişirik otobüs şoförü
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor