Seyir halindeki tur otobüsü yandı, 43 Polonyalı turist tahliye edildi
Antalya Havalimanı'ndan aldığı Polonyalı turistleri, Alanya'daki otellerine götürmek için yola çıkan tur otobüsü seyir halindeyken yandı. Korku içinde kaldıkları gözlenen turistler burunları bile kanamadan tahliye edilirken, olay yerine çağrılan otobüslerle konaklayacakları otellere götürüldüler.
Yangın sırasında büyük korku yaşadıkları gözlenen Polonyalı turistler, olay yerine çağrılan otobüslerle konaklayacakları otellere götürüldü. Güvenlik güçlerine olayla ilgili bilgi veren otobüs şoförü Y. Bişirik "Gündoğdu'yu geçip Yavrudoğan'a yaklaştığımız sırada bir çıtırtı duydum ve otobüsü sağa çekip durdum. Aşağıya indiğimde dumanlar yükselmeye başladı. Hemen yangın tüpüyle müdahalede bulunurken turistlere otobüsten inmelerini söyledim. İtfaiye gelip yangını söndürdü. Çok şükür kimsenin burnu bile kanamadı" dedi.
-
antalya otobüs yangını
-
polonyalı turistler alanya
-
manavgat yolunda otobüs yandı
-
tur otobüsü yangın tahliye
-
yunus bişirik otobüs şoförü
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor