Seyir halindeki tur otobüsü yandı, 43 Polonyalı turist tahliye edildi
Antalya Havalimanı'ndan aldığı Polonyalı turistleri, Alanya'daki otellerine götürmek için yola çıkan tur otobüsü seyir halindeyken yandı. Korku içinde kaldıkları gözlenen turistler burunları bile kanamadan tahliye edilirken, olay yerine çağrılan otobüslerle konaklayacakları otellere götürüldüler.
Edinilen bilgiye göre; Antalya Havalimanı'ndan aldığı 43 Polonyalı turisti, Alanya'daki konaklayacakları otellerine götürmek üzere yola çıkan Yunus Bişirik'in kullandığı 07 GFU 03 plakalı tur otobüsü, Yavrudoğan Mahallesi sınırlarına geldiğinde motor bölümünden yanmaya başladı. Otobüsten duman çıktığını gören otobüs şoförü aracı yol kenarına çekerek bir taraftan yangın tüpüyle yangına müdahale ederken diğer taraftan otobüste bulunan çoğunluğu çocuk olmak üzere 43 Polonyalı turisti otobüsten tahliye etti.
-
antalya otobüs yangını
-
polonyalı turistler alanya
-
manavgat yolunda otobüs yandı
-
tur otobüsü yangın tahliye
-
yunus bişirik otobüs şoförü
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret