Seyir halindeki otomobil yandı: Sürücü kendisini araçtan dışarı attı
Antalya'nın Manavgat ilçesinde seyir halindeyken yanmaya başlayan otomobilin sürücüsü yaralanırken, yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.
Yangın sonucunda araç kullanılamaz hale gelirken, araçtan kendisini dışarı atan sürücü sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Manavgat Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Araç sürücüsü, hastanede yapılan müdahalenin ardından yüz kısmında ve vücudunun çeşitli yerlerinde 2. derece yanıklar olması ve hayati tehlikesinin bulunması nedeniyle Antalya Şehir Hastanesi'ne sevk edildi. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi