Seydikemerspor'da Güven Tazelendi Başkan Önder Akdenizli Yeniden Seçildi
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde faaliyet gösteren Seydikemerspor Kulübü'nün Olağan Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. Genel kurulun ardından mevcut başkan Önder Akdenizli, üyelerin desteğini alarak yeniden Seydikemerspor Başkanlığı görevine seçildi.
Akdenizli, kongreye gösterilen yoğun katılımın kendilerini umutlandırdığını belirterek, “Bu yıl o yıl. Gerçekten bu yıl o yıl.” ifadelerini kullandı. Seydikemerspor’un daha üst liglerde mücadele etmeyi hak ettiğini vurgulayan Akdenizli, kulübün başarısının ancak birlik içinde hareket edilmesiyle mümkün olacağını söyledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü