Seydikemer'de Zabıta Teşkilatı'nın 199. Yılı Kutlandı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Zabıta Teşkilatı'nın 199'uncu kuruluş yıl dönümünü zabıta personeli ile birlikte kutladı. Seydikemer Belediyesi Zabıta Müdürlüğünde düzenlenen etkinlikte Başkan Akdenizli, zabıta ekipleriyle birlikte pasta kesti.
Kaymakam Dilekli “Şehrin Düzeninin Sağlanmasında En Önemli Faktör Zabıtadır”
Seydikemer Kaymakamı Mustafa Dilekli ise yaptığı açıklamasında, “Zabıta Teşkilatımız, vatandaşlarımızın huzuru ve güvenliği için gece gündüz demeden çalışıyor. 199 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan bu teşkilatın bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz. Tüm zabıta personelimizin Zabıta Haftası’nı kutluyorum.” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret