Seydikemer'de Tarihi Girmeler Kaplıcası Yeniden Hayat Buluyor
Seydikemer Belediyesi tarafından, mülkiyeti Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne ait olan ve uzun yıllardır atıl durumda bulunan Girmeler Kaplıcası'nda dönüşüm süreci resmen başladı. 10 yıllığına kiralanan kaplıca alanında, kullanılmaz hale gelen eski tesislerin yıkım çalışmalarına başlandı.
Kaplıca suyunun yaklaşık 36 derece sıcaklıkta olduğunu belirten Akdenizli, bu suyun cilt hastalıkları, romatizma, lumbago, kadın hastalıkları ile mide ve bağırsak rahatsızlıklarına iyi geldiğinin bilindiğini söyledi. Bu özelliğiyle Girmeler Kaplıcası’nın termal turizm açısından büyük bir potansiyele sahip olduğuna dikkat çekti.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemer belediye başkanı önder akdenizli
-
girmeler kaplıcası
-
muğla büyükşehir belediyesi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret