Seydikemer'de Tarihi Girmeler Kaplıcası Yeniden Hayat Buluyor
Seydikemer Belediyesi tarafından, mülkiyeti Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne ait olan ve uzun yıllardır atıl durumda bulunan Girmeler Kaplıcası'nda dönüşüm süreci resmen başladı. 10 yıllığına kiralanan kaplıca alanında, kullanılmaz hale gelen eski tesislerin yıkım çalışmalarına başlandı.
Modern Ve Konforlu Tesis Geliyor
Uzun yıllardır kullanılmadığı için harabeye dönüşen yapıların yerine modern ve konforlu bir tesis inşa edileceğini ifade eden Akdenizli, “Vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına cevap verecek, çağdaş bir kaplıca tesisi kazandıracağız” dedi.
Yapılacak yatırımın hem ilçe halkına kaliteli hizmet sunacağını hem de Seydikemer’i turizm açısından daha cazip hale getireceğini vurgulayan Başkan Akdenizli, “Seydikemer’imiz için gece gündüz demeden çalışmaya, verdiğimiz sözleri yerine getirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemer belediye başkanı önder akdenizli
-
girmeler kaplıcası
-
muğla büyükşehir belediyesi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor