Seydikemer'de Tarihi Girmeler Kaplıcası Yeniden Hayat Buluyor
Seydikemer Belediyesi tarafından, mülkiyeti Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne ait olan ve uzun yıllardır atıl durumda bulunan Girmeler Kaplıcası'nda dönüşüm süreci resmen başladı. 10 yıllığına kiralanan kaplıca alanında, kullanılmaz hale gelen eski tesislerin yıkım çalışmalarına başlandı.
“Sözlerimizi Tek Tek Hayata Geçiriyoruz”
“Verdiğimiz sözleri bir bir hayata geçiriyoruz” diyen Başkan Akdenizli, 2024 seçimleri öncesinde vatandaşlara verilen vaatleri yerine getirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Geçmişi Büyük İskender dönemine kadar uzanan Girmeler Kaplıcası’nın, 2015 yılından bu yana kapalı olduğunu hatırlatan Akdenizli, “Bu önemli mirası yeniden ayağa kaldırmak ve hemşehrilerimizin hizmetine sunmak için gerekli adımları attık” dedi.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemer belediye başkanı önder akdenizli
-
girmeler kaplıcası
-
muğla büyükşehir belediyesi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’