Seydikemer'de Tarihi Girmeler Kaplıcası Yeniden Hayat Buluyor
Seydikemer Belediyesi tarafından, mülkiyeti Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne ait olan ve uzun yıllardır atıl durumda bulunan Girmeler Kaplıcası'nda dönüşüm süreci resmen başladı. 10 yıllığına kiralanan kaplıca alanında, kullanılmaz hale gelen eski tesislerin yıkım çalışmalarına başlandı.
Yıkım çalışmalarının startı, Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli’nin iş makinesinin direksiyonuna geçerek ilk yıkımı gerçekleştirmesiyle verildi.
Kaplıca alanında incelemelerde bulunan Başkan Akdenizli, kısa süre içerisinde yeni tesisin yapımına başlanacağını belirterek, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’a desteklerinden dolayı teşekkür etti.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemer belediye başkanı önder akdenizli
-
girmeler kaplıcası
-
muğla büyükşehir belediyesi
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'