Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli İftarını Üniversite Öğrencileriyle Açtı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla iftarını Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu öğrencileri ile birlikte açtı.
İftar programında konuşan Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, “Ramazan ayı; paylaşmanın, dayanışmanın ve gönül birliğinin en güzel şekilde yaşandığı müstesna bir zamandır. Gençlerimizle aynı sofrayı paylaşmak bizler için büyük bir mutluluk. Sizler bu ilçenin ve ülkemizin geleceğisiniz. Seydikemer Belediyesi olarak her zaman yanınızda olmaya, eğitim hayatınıza katkı sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Program, edilen duaların ardından hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor