Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli İftarını Üniversite Öğrencileriyle Açtı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla iftarını Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu öğrencileri ile birlikte açtı.
Seydikemer Belediye Başkan Yardımcıları Mustafa Tanır, Mustafa Karakuş, Muharrem Gökcen, Yüksekokul Müdürü Prof. Dr. Nilsun Sarıyer ve akademik personelin de katıldığı iftar programında Başkan Akdenizli, öğrencilerle aynı sofrada bir araya gelerek samimi bir ortamda sohbet etti. Gençlerle yakından ilgilenen Akdenizli, onların talep ve görüşlerini dinledi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'