• Haberler
  • Güncel
  • Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli İftarını Üniversite Öğrencileriyle Açtı

Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli İftarını Üniversite Öğrencileriyle Açtı

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla iftarını Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu öğrencileri ile birlikte açtı.

Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli İftarını Üniversite Öğrencileriyle Açtı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!