Sevgililer Günü'nde eşinden gelen hayat

Antalya'da yıllarca diyaliz tedavisi gören Fatma Aydın Dönmez, Sevgililer Günü'ne eşinin bağışladığı böbrekle giriyor. Dönmez, nakil sürecini anlatırken 8 yaşındaki kızlarının ameliyat öncesi kendisine, 'Anne bir gün iyileşeceksin değil mi?' diye sorduğunu belirterek, 'Eşimin bana karşı olan sevgisi, fedakârlığı, saygısı hayatımın devam etmesini sağladı' dedi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!