'Senden aldığım et ile zehirlendim' diyerek kasapları dolandırdılar
'Et aldık, hastalandık, zehirlendik' diyerek mesaj atıp 2 kasabın dolandırıldığı, birçok kasaptan da aynı yöntemle 5 ila 7 bin lira arasında para istendiği iddia edildi.
Konuyla ilgili İhlas Haber Ajansı'na konuşan Adana Kasaplar Odası Başkanı Saruhan Yağmur, “Vatandaşlarımız daha önceden kontrol istiyordu ancak şimdi de ‘Et aldık, hastalandık, zehirlendik' diyerek esnafımızı dolandırmaya kalktılar. Bizler de müracaatlarımızı yaptık. Esnaflarımızı dolandırıcılara karşı uyardık. Zehirlenme olsa, zaten hastane doktorları direkt söyler ve suç duyurusunda bulunulur” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı