'Senden aldığım et ile zehirlendim' diyerek kasapları dolandırdılar
'Et aldık, hastalandık, zehirlendik' diyerek mesaj atıp 2 kasabın dolandırıldığı, birçok kasaptan da aynı yöntemle 5 ila 7 bin lira arasında para istendiği iddia edildi.
“Zehirlendiklerini belgelesinler”
Dolandırılmaya çalışılan esnaf Tufan Dölen, “Geçen gün beni aradılar sizden ciğer, mumbar ve işkembe aldık, zehirlendik dediler. Milleti böyle dolandırıyorlar. Hiçbir esnaf böyle gelen telefonlara itibar etmemeli. Bu işlerin fişi, faturası var. İspat edip belgelesinler” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti