Şefika Pekin Lisesi'nden 10 Kasım Gösterisi
Şefika Pekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, 10 Kasım Atatürk'ü Anma Etkinlikleri kapsamında Fethiye Özer Olgun Kültür Merkezi'nde etkinlik düzenledi.
10 Kasım’a özel düzenlenen etkinlik saygı duruşu ve istiklal marşı ile başladı. Ardından günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yapmak üzere Şefika Pekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürü Baki Burucu kürsüde konuşmasını yaptı. Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce liseler arasında “CUMHURİYETİN 100. YILINDA ATATÜRK’Ü ANMAK” konulu deneme yazma yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş takdim etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü