Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği 15. yılını kutladı
Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği, Manas Park'ta düzenlenen etkinlikle 15. yılını kutladı. Başkan Onur Arslan, derneğin projelerini ve gelecek planlarını anlattı.
Başkan Yardımcısı Fatih Yarbaşı ise derneğin kuruluş sürecinde verilen mücadeleye dikkat çekerek, "Biz 2009’da bu derneği kurmak için çok mücadele verdik. Birçok şefimiz bir araya geldi, büyük emek verdik. Bugün 15 yılımızı geride bıraktık ve burada bu başarıyı kutluyoruz. Beyaz ceket giymiş tüm şeflerimizle birlikte, ayrım yapmadan, birlik içinde hareket ediyoruz. Biz bu yola ‘tek bilek, tek yürek’ diyerek çıktık ve tüm meslektaşlarımızı seviyoruz" dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor