Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği 15. yılını kutladı
Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği, Manas Park'ta düzenlenen etkinlikle 15. yılını kutladı. Başkan Onur Arslan, derneğin projelerini ve gelecek planlarını anlattı.
Derneğin, geleceğin şeflerini yetiştirme misyonuna da dikkat çeken Yarbaşı, "Bizim organizasyonlarımızın en büyük amacı, mesleğimizi gelecek nesillere aktarmak. Bunun için yurt içi ve yurt dışında pek çok yarışmaya öğrenci yetiştiriyoruz. 13 yıldır Fethiye’de gastronomi yarışmaları düzenliyoruz ve bu yılki organizasyonu 20-21 Şubat tarihlerinde Çatalarık Sosyal Tesisi’nde gerçekleştireceğiz. Bunun altyapısını hazırlıyoruz ve çok mutluyuz. Böyle önemli bir işe öncülük etmek büyük bir gurur" diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor