Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği 15. yılını kutladı
Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği, Manas Park'ta düzenlenen etkinlikle 15. yılını kutladı. Başkan Onur Arslan, derneğin projelerini ve gelecek planlarını anlattı.
Derneğin sadece yemek yapan bir topluluk olmadığını, aynı zamanda eğitim faaliyetleriyle de sektöre katkı sağladığını belirten Arslan, "Biz yemek yapmayı seviyoruz ama sadece bu değil, eğitimler veriyoruz, ustalık, kalfalık ve öğreticilik belgeleri ile şefleri destekliyoruz. Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği, şeflerin mesleki ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayan projeler yürütüyor” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret