Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği 15. yılını kutladı
Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği, Manas Park'ta düzenlenen etkinlikle 15. yılını kutladı. Başkan Onur Arslan, derneğin projelerini ve gelecek planlarını anlattı.
Türkiye genelinde büyük ilgi gören yemek yarışmaları düzenlediklerini de belirten Arslan, bu yılın yarışmasını 20-21 Şubat tarihlerinde gerçekleştireceklerini duyurdu. Dernek olarak sosyal sorumluluk projelerine de önem verdiklerini ifade eden Arslan, "Sosyal hizmet kurumlarına yemek desteği sağlıyoruz ve eğitim faaliyetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Fethiye’de en kaliteli işletmelerin olması için çalışıyoruz" dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor