'Sadece ölüler görür' mesajına 'Polis de görür' deyip gözaltına aldılar
Bursa'da plakasız motosikletle tek teker üzerinde ilerleyip trafiği tehlikeye düşüren bir sürücü, sosyal medyadan yaptığı paylaşım sebebiyle yakayı ele verdi. Ceza yiyen ve motosikleti trafikten men edilen genç, 'Daha önce 4 yunus polisinden kaçtım' diyerek pes dedirtti. Polis, cezayı yazmakla kalmadı sürücüye sosyal medyada paylaştığı kaçış anlarını izletti.
Hem trafiği hem de kendi canını hiçe sayan sürücünün bu trajikomik halleri sosyal medyada gündem olurken, sürücüye 44 bin lira üzerinde cezai işlem uygulandı. Ayrıca şahıs hakkında trafik güvenliğini ihlal suçundan adli işlem başlatıldı. Bursa Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, trafik ve asayiş magandalarına geçit verilmeyeceğinin altını çizdiler.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret