Saatcı: Göreve Gelir Gelmez Fethiye İskelesini Yeniden Fethiyelilerin Yapacağız
Fethiye Belediye Başkan Adayı Behçet Saatcı, Mahkeme Kararı ile Fethiyelilere teslim edilen fakat mevcut yönetim tarafından alınmayan Fethiye iskelesini göreve gelir gelmez geri alacaklarını açıkladı.
Konuşması yer yer alkış ve sloganlarla kesilen Behçet Saatcı'nın gündeminde 1958 yılında dönemin Cumhurbaşkanı Celal Bayar tarafından Fethiye Belediyesi’ne verilen Fethiye İskelesi de vardı. Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin Fethiye'nin elinden almak istediği iskele için verdikleri hukuk mücadelesini hatırlatan Behçet Saatcı, göreve gelir gelmez iskeleyi yeniden Fethiyelilere kazandıracaklarını açıkladı.
Bakmadan Geçme
Datça’daki okuldan çevreye duyarlı proje
Fethiye Kaymakamı Fatih Akkaya öğrencilerin karne sevincine ortak oldu
Fethiye’de ‘Karne Heyecanı’: 31 Bin 952 öğrenci yaz tatiline coşkuyla ‘Merhaba’ dedi
Yatağan'daki okullarda karne heyecanı yaşandı
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi