Saatcı: Göreve Gelir Gelmez Fethiye İskelesini Yeniden Fethiyelilerin Yapacağız
Fethiye Belediye Başkan Adayı Behçet Saatcı, Mahkeme Kararı ile Fethiyelilere teslim edilen fakat mevcut yönetim tarafından alınmayan Fethiye iskelesini göreve gelir gelmez geri alacaklarını açıkladı.
Saatcı: "Muğla Büyükşehir Belediyesi, 60 yıl boyunca idaresi Fethiye Belediyesi’nde kalan, yat yanaşma ve bağlama gelirleriyle ilçedeki belediye hizmetlerinin gerçekleşmesine katkı sağlayan iskelenin kontrolünü almak istedi. Fethiye Belediyesi’nin bu talebi geri çevirmesi üzerine Muğla 1’nci İdare Mahkemesi’ne Başkan Osman Gürün'ün isteğiyle dava açıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Cuma Pazarı’nda hareketlilik: ‘Fiyatlar dengede, bereket var’
Fethiye’de Eczacı Buse Helvacıoğlu Yeni Adresinde Hizmet Verecek
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi
TBB ulaşım komisyonu Muğla’da toplandı