Polisi görünce yol ortasında bırakıp kaçtıkları araçtan uyuşturucu çıktı
Biri kadın 2 kişi devriye gezen motorize yunus timlerini görünce panikleyerek aracı yol ortasında bırakıp kaçtı. Kadın şüpheli kısa sürede yakalanırken, araçta yapılan aramada uyuşturucu madde bulundu.
Olay, gün gece saatlerinde Antalya'nın Muratpaşa ilçesi 100. Yıl Caddesi ile Güllük Caddesi kesişiminde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, cadde üzerinde seyir halindeki 07 AGM 966 plakalı hafif ticari araç içerisinde bulunan biri kadın iki kişi bölgede devriye gezen Antalya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Motorize Yunus Timlerini görünce aracı yol ortasında bırakarak kaçmaya başladı. Yaşanan kovalamaca sonunda kadın, timlerce kıskıvrak yakalanırken, erkek ise ara sokaklarda izini kaybettirdi.
-
kaçan şüpheliler
-
motorize yunus timleri
-
uyuşturucu madde ele geçirilmesi
-
kadın şüpheli yakalandı
-
erkek kaçtı
-
tabanca ve uyuşturucu bulunan araç
Bakmadan Geçme
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı