- Haberler
- Kültür Sanat
- Öykü Yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu
Öykü Yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu
Menteşe Belediyesi'nin bir yayınevi ile beraber düzenlediği '2. Mustafa Özbey Edebiyat Ödülü Öykü Yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu.
Ödül töreninde konuşan Prof. Dr. Oktay Yivli, geçtiğimiz yıl 28 dosyanın başvurduğu yarışmaya bu yıl 58 dosyanın katıldığını belirterek, “ Ödülün genç bir arkadaşımızın kazanması hem bizleri hem de Mustafa Özbey beyi mutlu etti. Türkiye geneli olması şehirler de bir sinerji oluşturuyor. Muğla’da Menteşe’de geleneksel hale gelen yarışmada Menteşe Belediyesi’ne ve Günce Yayınlarına teşekkür ediyor, yarışmanın birincisi İdris Yördem’i tebrik ediyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı