- Haberler
- Asayiş
- Otomobile çarpıp 'kimseye bir şey oldu mu' diye gözyaşı dökmüştü, alkollü çıktı, polise mukavemetten tutuklandı
Otomobile çarpıp 'kimseye bir şey oldu mu' diye gözyaşı dökmüştü, alkollü çıktı, polise mukavemetten tutuklandı
Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyonla çarpıp, 2 kişinin yaralanmasına sebep olan ve hastaneye götürülürken ambulansta 'kimseye bir şey oldu mu?' diyerek ağlayan sürücünün 2,88 promil alkollü olduğu tespit edildi. Sürücünün kaldırıldığı hastanede görevli trafik polisine mukavemette bulunduğu gerekçesiyle gözaltına alınıp tutuklandığı öğrenildi.
Çok sayıda suç kaydının bulunduğu belirlenen G. Ö'nün kısa süre önce babasına ait bir başka kamyonla kaza yaptığı, babasının iddiasına göre Manavgat'ta kaza yaptığı kamyonu babasının haberi olmaksızın aldığı bildirildi. Kazanın ardından otomobile arkadan çarpan kamyon, trafik ekiplerince trafikten men edilerek yediemin otoparkına çekildi.
Bakmadan Geçme
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek