Otizmli genç bakımevinde ilaç zehirlenmesiyle öldü
Bir bakımevinde kalan 21 yaşındaki genç ilaç zehirlenmesiyle öldü. Gencin annesi Dilek Barut, 'Otopsi sonucu yeni çıktı. İlaç vermişler öyle ölmüş. Tamamen ihmalleri var. İlaç verip odaya bırakmışlar hiçbir şekilde bakılmamış. Ne varsa ne yoksa tamamen açığa çıksın istiyorum' dedi. Adli Tıp Kurumu raporunda da çocuğun ölüm sebebinin ilaç zehirlenmesi olduğu ifade edildi.
İlaç verildiğini onlar söylemedi otopsi sonucunda yazıyor. Hiçbir şekilde bakım eviyle görüşmedim şuan dava sürecinde olurda bir sıkıntı oldu diye ben görüşmek istemedim. Onlarda hiçbir şekilde beni aramadılar. Suçları olmasalardı bir şekilde arar başınız sağ olsun derlerdi. Sadece bana 5 ay önce cenaze haberini verdikleri gün görevli ile görüştüm. Sonra hiçbir şekilde onlardan haber almadım. 22 Kasım 2024'te akşam 20.00'da bana haber verildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde