Otizmli genç bakımevinde ilaç zehirlenmesiyle öldü
Bir bakımevinde kalan 21 yaşındaki genç ilaç zehirlenmesiyle öldü. Gencin annesi Dilek Barut, 'Otopsi sonucu yeni çıktı. İlaç vermişler öyle ölmüş. Tamamen ihmalleri var. İlaç verip odaya bırakmışlar hiçbir şekilde bakılmamış. Ne varsa ne yoksa tamamen açığa çıksın istiyorum' dedi. Adli Tıp Kurumu raporunda da çocuğun ölüm sebebinin ilaç zehirlenmesi olduğu ifade edildi.
Ama öğle saatlerinde kriz geçirdiğini biliyorum. Öğle saatlerinde ilk önce kriz geçirdi o zaman görüntü arama yaptılar. 30 saniye sürdü. Ben çocuğumu 30 saniye içinde 3 saniye zor gördüm. Çünkü telefonu attı kötü durumdaydı. Beni görür biraz sakinleşir diye aramışlar. Sonrasında müdahale edeceğiz dendi ve bana dönüş yapılmadı. Çocuğun kriz geçmiş mi geçmemiş mi diye. Ben de geçti diye düşündüm" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret