Orhan Okulu: 'Hedefim kemerin ebedi sahibi olmak'
664. Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde altın kemerin sahibi olan Orhan Okulu, memleketi Antalya'da büyük bir coşkuyla karşılandı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'la birlikte konvoy eşliğinde şehir turu yapan Başpehlivan Okulu, 'Hedefim kemerin ebedi sahibi olmak' dedi.
Altın kemerin sahibi Başpehlivan Okulu'yu tebrik eden Başkan Uysal, "Orhan Okulu, Muratpaşa gibi çalışıyor. Muratpaşa da Orhan Okulu gibi çalışıyor. Önümüzdeki yıllarda inşallah kaza, bela, sakatlık gibi mühim bir şey olmaz ise bu altın kemeri üç kez alıp daimi olarak da Antalya'ya getirecektir. Bundan hiçbir şüphem yok" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü