Orhan Okulu: 'Hedefim kemerin ebedi sahibi olmak'
664. Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde altın kemerin sahibi olan Orhan Okulu, memleketi Antalya'da büyük bir coşkuyla karşılandı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'la birlikte konvoy eşliğinde şehir turu yapan Başpehlivan Okulu, 'Hedefim kemerin ebedi sahibi olmak' dedi.
“Hedefim üç yıl üst üste bu altın kemeri alarak ebedi sahibi olmak”
Kendisini büyük coşkuyla karşılayıp mutluluğuna ortak olan herkese teşekkür ettiğini söyleyen Başpehlivan Okulu ise, "Altın kemer Muratpaşa'mıza hayırlı olsun. Önümüzdeki hedef Kırkpınar'da üç yıl üst üste bu altın kemeri alarak ebedi sahibi olmak. Bunu Muratpaşa Belediyemizle başaracağımıza inanıyorum" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor