Önder Akdenizli, Seydikemerspor'da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı
Seydikemerspor Olağan Genel Kurulu'nda yeniden başkanlığa seçilen Önder Akdenizli, görevde bulunduğu üç yıllık süreçte hayata geçirilen projeleri ve yeni dönem hedeflerini anlattı. Altyapıdan tesisleşmeye, stadyumdan kulüp otobüsüne kadar yapılan yatırımları sıralayan Akdenizli, uzun vadeli hedeflerinin 3. Lig olduğunu söyledi.
Kulübün İsmi Seydikemerspor Olarak Değiştirildi
Göreve geldikten sonra kulübün adını Seydikemer Belediyespor’dan Seydikemerspor’a dönüştürdüklerini anlatan Akdenizli, amaçlarının kulübü tüm ilçenin ortak değeri haline getirmek olduğunu söyledi.
Kulübün tarihi kimliğinin korunduğunu vurgulayan Akdenizli, kuruluş yıllarından bu yana kullanılan doğan figürünün logoda muhafaza edildiğini ifade etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’