Önder Akdenizli, Seydikemerspor'da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı
Seydikemerspor Olağan Genel Kurulu'nda yeniden başkanlığa seçilen Önder Akdenizli, görevde bulunduğu üç yıllık süreçte hayata geçirilen projeleri ve yeni dönem hedeflerini anlattı. Altyapıdan tesisleşmeye, stadyumdan kulüp otobüsüne kadar yapılan yatırımları sıralayan Akdenizli, uzun vadeli hedeflerinin 3. Lig olduğunu söyledi.
Güreş Branşı da Kulübe Kazandırıldı
Seydikemerspor’un sadece futboldan ibaret olmadığını belirten Akdenizli, yağlı güreş branşını da kulüp bünyesine dahil ettiklerini söyledi.
Yaklaşık 50 sporcunun Seydikemerspor adına Türkiye’nin farklı organizasyonlarında mücadele ettiğini belirten Akdenizli, başpehlivan İsmail Koç’un da kulüp bünyesine katıldığını ifade etti. Genç güreşçi Muhammed Enes’in başarılı performansına dikkat çeken Akdenizli, sporcunun gelecekte başpehlivan olacağına inandığını söyledi.
“Bu Yıl BAL Ligi, Sonraki Hedefimiz 3. Lig”
Son üç sezonda Bölgesel Amatör Lig’in (BAL) kapısından döndüklerini belirten Başkan Akdenizli, yaşanan başarısızlığın sorumluluğunu üstlendiğini ifade etti.
Geçtiğimiz sezon 16 maç boyunca namağlup ilerlediklerini ancak son maçta alınan mağlubiyetle BAL Ligi fırsatını kaçırdıklarını hatırlatan Akdenizli, yeni sezonda aynı hataları tekrarlamak istemediklerini söyledi.
Yoğun katılımın kendilerine büyük moral verdiğini belirten Akdenizli, “Bu yıl o yıl” diyerek tüm ilçe halkını takıma destek vermeye davet etti.
Hedeflerinin yalnızca BAL Ligi olmadığını vurgulayan Akdenizli, “Önce BAL Ligi’ne, ardından da 3. Lig’e yükselen bir Seydikemerspor oluşturmak istiyoruz. Buna inanıyoruz ve bunun için hep birlikte çalışacağız.” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme