Önce ceza kestiler, sonra kask hediye ettiler
Türk Polis Teşkilatı'nın 180'inci kuruluş yıl dönümü ve 10 Nisan Polis Haftası kapsamında Muğla'nın Marmaris ilçesinde farkındalık etkinliği düzenlendi. 'Kaskımız Kaskomuz' projesi çerçevesinde kask takmayan motosiklet sürücülerine önce ceza kesildi, ardından kask hediye edildi.
“Ceza oranları geçen yıla göre yarıdan fazla azaldı”
Etkinlikte konuşan Kaymakam Nurullah Kaya, polis haftasının anlamına uygun şekilde farkındalık oluşturmanın önemli olduğunu belirtti. Kaya, "Emniyet teşkilatımız ve sponsorlarımızın iş birliğiyle anlamlı bir projeye imza attık. Marmaris, mutlu insanların yaşadığı bir şehir ve bu mutluluğun devamı için güvenlik şart. Kask kullanımı bu açıdan büyük önem taşıyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül