Önce ceza kestiler, sonra kask hediye ettiler
Türk Polis Teşkilatı'nın 180'inci kuruluş yıl dönümü ve 10 Nisan Polis Haftası kapsamında Muğla'nın Marmaris ilçesinde farkındalık etkinliği düzenlendi. 'Kaskımız Kaskomuz' projesi çerçevesinde kask takmayan motosiklet sürücülerine önce ceza kesildi, ardından kask hediye edildi.
Geçtiğimiz yıl yaklaşık 32 bin cezai işlem uygulandığını söyleyen Kaya, "Bu yıl halkımızın duyarlılığı arttı. Geçmişte her 30 kişiden yalnızca 2-3'ü kask takarken, şimdi her 10 kişiden 5 buçuğu kask kullanıyor. Bu farkındalık bizi çok mutlu ediyor. Denetimlerimiz artarak sürecek ama cezaların zamanla azalacağına inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde