Olaylı maçın kazananı Fethiyespor: 2-0
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 17.Hafta mücadelesinde Fethiyespor, evinde Kuzey Marmara A.Ş Arnavutköy Belediyespor'u ağırladı. Fethiyespor, 9.dakikada ve 26.dakikada Nurettin ve Selim'in ayağından bulduğu gollerle mücadeleyi 2-0 kazanarak puanını 22'ye yükseltti.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da Bergamut Caddesi ile Derviş Görgün Caddesi'nde çalışmalar tamamlandı
Fethiye’de gençlere meslek tavsiyesi: ‘Optisyenlik’
Fethiye'de Ölüdeniz Sanat Sokağı’nda el emeği yaşatılıyor: 'Dokumayı sevmeden yapamazsınız'
TİM Yönetim Kadrolarına Üç Egeli Girdi
Seydikemer'de orman yangınını söndürme çalışmaları sürüyor
Fethiye’de su kenarlarından sanata uzanan yol…