Olaylı maçın kazananı Fethiyespor: 2-0
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 17.Hafta mücadelesinde Fethiyespor, evinde Kuzey Marmara A.Ş Arnavutköy Belediyespor'u ağırladı. Fethiyespor, 9.dakikada ve 26.dakikada Nurettin ve Selim'in ayağından bulduğu gollerle mücadeleyi 2-0 kazanarak puanını 22'ye yükseltti.
Bakmadan Geçme
Muğla’daki yatırımlar ele alındı
Fethiye’de 26.06.2026’da nikah yağmuru: 43 çift aynı günde evlendi
Fethiyespor’dan Merhum Timur Fidan İçin Lokma Hayrı
Muğla, Antalya, Isparta ve Burdur'da öğrenciler karnelerini aldı
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı
Bodrum'a 'Scenic Eclipse 2' kruvaziyeriyle 218 turist geldi