Okullar kapandı, Fethiye'de gözler yerli turiste çevrildi
Fethiye'de sezona durgun başlanırken, 25 yıllık kafe işletmecisi Kemal Yılmaz bu yılın en kötü sezon olabileceğini belirtti. Esnaf, okulların kapanmasıyla birlikte yerli ve gurbetçi turistten umutlu.
Muğla’nın gözde turizm merkezlerinden Fethiye’de sezona dair beklentiler karşılık bulmadı. İlçede kafe işletmeciliği yapan Kemal Yılmaz, “25 yıldır buradayım, en kötü sezon bu olabilir” diyerek yaşanan durgunluğu özetledi.
Yaz sezonuna girilmesine rağmen yerli ve yabancı turist yoğunluğunun istenilen düzeyde olmaması, Fethiye esnafını endişelendiriyor. 25 yıldır ilçede hizmet veren kafe işletmecisi Kemal Yılmaz, bu sezonki işlerin oldukça zayıf seyrettiğini belirtti.
-
fethiye turizm durgunluk
-
yerli turist umudu
-
gurbetçi turist etkisi
-
sezona kötü başlangıç
-
kemal yılmaz açıklama
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’