Nesli Tehlike Altındaki Kum Zambaklarına Dokunana 557 Bin TL Ceza!
Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde, nesli tükenme tehlikesi altında bulunan kum zambakları (Pancratium maritimum) için kapsamlı koruma çalışmaları başlatıldı. İlçedeki sahil şeridinde doğal olarak yetişen endemik bitkiler, Gazipaşa Milli Eğitim Müdürlüğü Arama Kurtarma Birimi (AKUB) ekipleri tarafından etrafı çevrilerek koruma altına alındı. Ayrıca vatandaşların bilinçlendirilmesi amacıyla bilgilendirici tabelalar yerleştirildi.
Kum zambaklarını birlikte koruyalım."
Yetkililer, sahillerde temizlik kurallarına uyulması, kum zambaklarının bulunduğu alanlarda ateş yakılmaması, araç ve evcil hayvanlarla girilmemesi gerektiğini vurgularken, "Unutmayalım, her bir kum zambağı gelecek nesiller için çok değerli" sözleriyle vatandaşlara çağrıda bulundu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor