MUSKİ'den Bodrum'a Büyük Kanalizasyon Yatırımı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ), Bodrum ilçesinde çevre sağlığı ve sürdürülebilirlik adına iki büyük altyapı projesini eş zamanlı olarak hayata geçiriyor. 'Ortakent – Bitez – Gümbet Atık Su Terfi Hattı Projesi' ve 'Konacık – Bitez – Gümbet Gri Su Terfi Hattı Projesi', bölgenin yıllardır beklediği atık su ve geri kazanım su çözümlerine kalıcı katkı sağlayacak.
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Bodrum tarihinin en büyük yatırımlarının hayata geçirildiği bu süreçte çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. 1 Milyar TL’yi bulan içme suyu ve kanalizasyon yatırımları Bodrum’un altyapı sistemlerinin güçlendirmesi ve özellikle kesintisiz su sağlanması açısından büyük önem taşıyor. Son olarak projesi hazırlanan ve ihale aşamasında olan çok önemli 2 büyük arıtma altyapı yatırımı hayata geçiyor.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü
Fethiye’de ‘Şemsiyeli Sokak’ için son rötuşlar yapılıyor
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti