MUSKİ'den Bodrum'a Büyük Kanalizasyon Yatırımı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ), Bodrum ilçesinde çevre sağlığı ve sürdürülebilirlik adına iki büyük altyapı projesini eş zamanlı olarak hayata geçiriyor. 'Ortakent – Bitez – Gümbet Atık Su Terfi Hattı Projesi' ve 'Konacık – Bitez – Gümbet Gri Su Terfi Hattı Projesi', bölgenin yıllardır beklediği atık su ve geri kazanım su çözümlerine kalıcı katkı sağlayacak.
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Bodrum tarihinin en büyük yatırımlarının hayata geçirildiği bu süreçte çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. 1 Milyar TL’yi bulan içme suyu ve kanalizasyon yatırımları Bodrum’un altyapı sistemlerinin güçlendirmesi ve özellikle kesintisiz su sağlanması açısından büyük önem taşıyor. Son olarak projesi hazırlanan ve ihale aşamasında olan çok önemli 2 büyük arıtma altyapı yatırımı hayata geçiyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı