MUSKİ 2025 Yılı Temmuz Ayına Kadar 175 Bin Metre Hat Çalışması Yaptı
Muğla Büyükşehir Belediyesinin en çok önem verdiği hizmetlerin başında gelen altyapı yatırımları konusunda çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Ekiplerin Temmuz ayına kadar yaptığı çalışmalar sonucunda toplam 174 bin 498 metre yeni içme suyu ve kanalizasyon hat imalatı ile bakım-revizyon çalışması tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunuldu.
2025 Yılının İlk 6 Ayında 149 Bin Metre İçme Suyu Hattı
Yıl içinde içme suyu hatlarının modern hale gelmesi, kayıp kaçağın azaltılması ve kentin en ücra noktasına dahi kesintisiz su sağlanması amacıyla 148 bin 678 metre içme suyu hattı yapıldı. Bunun yanı sıra mevcut hatlar üzerinde yaşanan 8 bin 528 arızanın tamirat çalışmaları gerçekleştirildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor